Feyzaclk Göbek deliğimde Hafif bi ağrı acı arası bişey var ama rahatsız ediyor. Gerildiği için mi oluyor bilmiyorum. Daha iç kısmı tam anlamıyla dışarı da çıkmadı benim göbek değilim çok derindi. 27. Haftada olup bu durumu yasayan var mı
Susamtohumununannesi Feyzaclk bende 23. Haftamda yaşadım bu sorunu dokunamıyordum göbek deliği çevreme. Doktora gittim baktı herhangi bir sorun yok dedi. Burdan okuduğumda bebeğin plasentayı elliyle çektiğini söyleyenler vardı. Ara sıra hala aynı şekilde acı ağrı oluyor bende 28+5im suan
Azeriqizi Feyzaclk gecen bendede vardi 30haftadayiz cok aciyordu hemde.bilmedim neden oldugunu ama siskinligim kabizligim vardi gecince o agrida gecti
Buketterenn Feyzaclk bende o haftadayım banada oluyor bazen dayanılmayacak gibi değil tabi doktora sormakta hiç aklıma gelmedi ama kontrollerimde bi sıkıntı yoktu çok şükür
Feyzaclk Susamtohumununannesi ay umarım çekmiyordur içim gitti😨 aynı şekil çevresi de ağrıyor benim de