Merhaba sezaryen doğum yapmış annelerim iyileşme süreciniz ne kadar sürdü bugün 8. Günüm ve hala çok fazla ağrım var elimden geldiğince de yürüyorum dikişlerimin olduğu yerin üst tarafı şişmiş durumda sizde de böyle bir şey oldu mu bayram tatili nedeniyle doktora gidemiyorum pazartesi gidip göstereceğim