Tubaa41 12 haftamdan berç tansiyona meyillikten dolayı ecopirin kullanıyorum 32 . yanı bu hafta bırakıyorum ama doğum şeklniz nasıl oldu sezeryan mı normal mi . Normal de kanama olursa durdurma sıkıntısı olurmu etkisi geçmezse diye düşünüyorum
elanur10 Tubaa41 Bende coraspin kullanıyorum 30 haftalık hamileyim doktorunuz şimdi mi bırakmanızı önerdi
denizmanzarasi Tubaa41 ben 32de kestim 35.haftadayız, doktor normal de olabilir sezeryanda dedi, bir sıkıntı olmuyor demekki
Yazmelegi_ Tubaa41 corasprin kullanıyorum 32 de bırakırız dedi bana kan cıvıttığı için kanama çok olurmus
Tubaa41 elanur10 32 de bırak dedi canım evet ufacık elimi kestim 3 gündür kanıyor resmen ara ara çok dikakt etmek gerekiyor bu ilacı kullanırken
cauuv1 Kanama cok olur diye doktorlar 34. Hafta keser onu. Bende corasprin kullanıyorum 34 de kesecegiz 39 da sezeryan olcam
Tubaa41 cauuv1 sezeryan mı önerdi pekı doktorunuz kan sulandırıcıdan dolayı yoksa sizin mi tercihiniz
cauuv1 Tubaa41 yok 2 yıl önce beynime pıhtı atmıstı ondan kaynaklı normal dogum yasak ama cok şükür hersey yolunda gidiyor 31 haftalıgız
Tubaa41 elisa38 canım merak etme hiç bi zararı olmuyo. Muhtemelen sana pıhtılaşma problemı olmasın diye vermiştir
Tubaa41 cauuv1 rabbım şifa versin canım sağ salim bebeklerimizi kucağımızı almayı nasip etsin allahım
Tubaa41 elisa38 canım o kanama yapmaz diye biliyorum hatta düşük riski pıhtılaşma riski olanlara veriliyor diye bilşyorum. Sen bi doktoruna sor