Mrvmrv-- Pazartesi doğumum var doktor bişey yeme falan demedi ama belden uyuşmali diye mi acaba yoksa unuttumu
Iremfasl_ Mrvmrv-- benimde cuma günü doğumum gece 12 den sonra bir şey yememem gerektiğini anestezi uzamanı söyledi Spinal olacağım bende
Gamzeeris Mrvmrv-- benimde pazartesi ozellikle 12 den sonra bisey yeme diye hem kendi doktorum hem anestezi tembihledi oruçlu gibi olacaksın yeme icme yok dedi
Dlkzz Mrvmrv-- ben spinal oldum. Gece 12 den sonra yemek yememen gerekiyor. Ben muayene diye gidip acil sezaryene alındım 10 saat bekletildim. Su bile icirtmediler