Bu vitaminin nasil zararli oldugunu dusunuyorsunuz?Baska bir anne folik asit soylendigi halde kullanmadigi icin bebeginin sirtinda aciklik oldugunu ve doktoru da acikca folik asit kullanmadigi icin oldugunu soylemisti.. milyonlarca insan kullaniyor fazlasi zararli ama zaten doktorunuzun önerdigi doz herzaman dogru olandir fazlasida zarar ama eksikligi cok cok daha zararli …
Eskiden yenilen sebzeden meyveden alınıyormus ama artık yedigimiz aynı sebze bile olsa besin degerleri eskiye kıyasla çok az sebzeyle tarım ilacı da yiyoruz 10 yılda bile uretim toprak sebze meyve bakliyat bile degisiyor.
bazı insanlar ben sebze meyve yerim gunluk diyor ama genelleme yaparsam ilk 3 ay gebeler kusuyor veya mide bulantisi yaşıyor kim gelipte 5 6 porsiyon meyve sebze yiyebiliyor 3 ayında.. insanlar aclıklan tostu zor yiyorken bu vitamin ilk 3 ay cok onemliyken ben almamalıyı dusunemiyorum