Lalin06 31 haftalık hamileyim kaşık şansımdan bazen nefes alamıyorum o şancı girdiğinde ölüyorum 15 dk falan sürüyor sonra dünyaya yenidenbgelmis gibi hafifliyirum bu ara sıklaştı sizde yasiyormusunuz