xbebegimx Kizlr bu haftada belirtisi kesilen var mi bicak gbi kesildi sabah kalktigimda ne aclik ne bulanti birden kesilmesi normal mi dune kadar cok kotuydumm simdi de evham yaptm🥺
melekmommm xbebegimx bende hemen doktora koşmuştum midem bulanmıyor diye ağlıyordum. 14+6 yım bu hafta hiç kusmadığım kadar kustum. Yani metak etme bidaha geri geliyor 🤦🏻♀️
xbebegimx bnc ay insallah 3 aydan sonra azalmaya basliyomus ama bugun cok enerjik bi haldeyim hayirlar olsn🥹 siz kacinci haftadasinz
Sumeyye237 Canım bazen tamamen kesildiğini zannediyorsun ama 3 4 gün sonra tekrarlıyor. Bende 14+4 um 4 gün bulantım halsizligim geçti zannetim ama bayram sabahı üst üste kusmalar bayılmalar geri geldi bende seviniyordum kesildi diye ama geri geliyor
xbebegimx Sumeyye237 ay olsa bi dert olmasa bi dert :( prilam icmistim geceden o mu fayda etti acaba bu saate kadar kac kez cikarmam gerekirdi😄
Avril Bana niye uğramıyor şu belirti kesilmesi perisi ya 😪😪😪 Normalde ilaç almıyorsanız yeni almaya başladıysanız ilaçtandır belki ben de alıyorum ilaç ama bulantıyı kesmiyor maalesef 😓
Sumeyye237 Avril farklı bir vitamin felan alıyorsan prilam gerçekten kesmiyor. Ben OMEGA kullandım beni beter ettiydi prilam değil zofer kullandım o bile kesmemişti🤦
xbebegimx Avril 3 haftadr kullaniyorum Geceleri alinca daha iyi oluyor sanirim bugun aksama kadar rahattim😊
Avril Sumeyye237 yok ya vitamin almadığım zamanda da böyleydi Benim bulantılarım baya şiddetli ilaç almasam hastanelik edecek cinsten o raddeye gelmemi önlüyor sadece 😓
Avril xbebegimx ben de geceleri alıyorum 🥹 bünyeden bünyeye fark ediyor işte Ne zaman geçeceği de büyük bir soru işareti onun da standardı yok bu belirsizlik beni mahvetti şu zaman geçecek haydi sabredeyim diyemiyorum hiç geçmeme ihtimali bile var 😭
111Anneolmak xbebegimx Merhaba bir sorun yaşadınız mı bu yazıdan sonra sağlıklı kucağınıza aldınız mı ? Benim de belirtilerim kesildide bugün 😂
xbebegimx 111Anneolmak aynen cok sukur simdi 7 aylik olcaz bile🥲 insallah szde hayirlisiyla kucaginiza alirsiniz