Ferahkabay Kızlar 3 gündür bel ağrım kasıklarım çok ağrıyor 36+2 deyim sancılarım oluyor ayaklarıma vuruyor bu sabah lavabo ya gittim kendimi yıkarken beyaz ip gibi bi şey geldi ama ne olduğunu çözemedim islaklık hissediyorum bazen ne yapmalıyım
Cgdm07 Ferahkabay doktorunuzla iletişime geçin olmadı bı acile gidin işinizi saglama almak için Nisan geldikten 1 gün sonrada doğum yapan var 1 ay sonrada önemli olan rahim kasilmalariniz bı kontrol ettirmekte fayda var bu arada benim ilk gebeliğim nişan mi değil mi yorum yapamicam