fizikcianne 9 haftalığım. 1 gün ilaç kullanmayayım dedim. Kullanmadım ne yersem çıkartıyorum. Devam edicem mecbur ilaçlara :(
Sumeyye237 Prilam sa devam et canım doktorlar zarari olmadığını söylüyorlar ben 14+4de hala içiyorum icmesem çıkarıyorum berbat oluyor günüm