Selam anneler bazılarımızin 2. 3. Bebekleri olduğu için buraya yazmak istedim. Bebeğinin parmak uçlarında morarma olan oldu mu. Bebeğim 9 günlük ve biz sariliktan hastanede yatıyoruz. dün sabah hemşire kan aldı elinin üzerine pamuk ve bant yapıştırdı akşam elindekini çıkarınca fark ettik ki parmak uçları morarmış. Krem flan sürüyorlar ama neyden oldu demediler. Bebeğinde Böyle birşeyle karşılaşan var mı.