aycicegi22 12de aşılama yapıldı aşılama çok ağrılı ve zor oldu. Hala da kasık ağrım var. Bu süreç ağrılı mı geçiyor? Bana ilaç filan vermedi sadece gün aşırı ilişki önerdi. Yorumlarda duş alma ilişki yasak diye görmüştüm
Melike3435 aycicegi22 ben de geçen hafta aşılama oldum. Benim de ağrılı oldu rahim ağzını açarken baya zorlandım. Kastım kendimi bi de biraz galiba. İşlem sonrası da sabah akşam kullanmam için progesteron verdi doktor. İlişki önermiyorum teste kadar dedi. İlk 2-3 gün uzandım genellikle. Dikkat ettim. Sonra da ağır bişey yapmadım dikkat ediyorum. Bakalım bi haftam oldu bekliyoruz 🌸
aycicegi22 Gamzegll Gamzegll sonrasında ilaç kullananları okumuştum bana vermedi gerek yok dedi. Ne kullandınız nelere dikkat ettiniz
Gamzegll aycicegi22 ben yaptırmadım arkadaşım bir kaç sefer yaptırdı ilaç verirse bazı doktorlar duphaston veriyorlar eğer gebelik oluşursa Emre’ye tutunabilirsin diye ama onu da her doktor vermiyor diyebiliyorum onun haricinde bir ilaç yok
Poncuk @aycicegi22 hayırlı bayramlar evet normal canım ama acılı olması biraz tuafıma gitti aşılama beş dakikalık bir işlem çok ağrılı olmuyo ama insandan insana da değişir tabi bilmiyorum
aycicegi22 Poncuk girişi zor oldu ilerleyemedim dedi arada olur böyle bi sorun yok dedi. Sonrasında ağrınız oldu mu??
Poncuk @aycicegi22 evet ilk günü kasık ağrın oluyo çünkü ister istemez işlem sırasında kendimizi sıkıyoruz ve rahim zorlanıyo o yüzden ağrımız oluyo benim ilk aşılamamda kanamamda olmuştu biraz