Yaşayan varsa yardımcı olun lütfen. İki gün önce sancı ve kahverengi leke için acile gittim. Proloton iğne yapıldı. Sonraki sabah ayağa kalktığımda su gibi kan aktı. Yine aynı yere gittim doktor ultrasonla baktı bebek iyi kese iyi, dinlen uzan yapacak bişey yok dedi. Bu sabah simsiyah pıhtı gibi şeyler geliyor. Doktor yine aynı gittiğim doktor gidersem aynı şeyleri söyleyecek. Başka doktor seçeneği de yok bayram yüzünden. Çok üzgünüm düşük mü yapıyorum acaba 😥