37+6 oldum dün hastaneye gittim çok ağrım vardı yatış verdiler 3 cm açılma vardediler ama ben hastanede kalmak istemedim eve geçtim sabah nişanım geldi nişandan sonra bi rahatlama geldi sizde de öyle oldu mu yada fırtına öncesi sessizlik mi acaba ,ve açılma nasıl arttırılır yazarsanız sevinirim