Evet kızlar, bu ay femara ve ovitrelle kullanmıştım. Aslında bakarsanız çok umutluydum fakat iğneden 36 saat sonrasını ve iki gün sonrasını degerlendirebilmistik. Beklenmedik sağlık problemleri yaşayınca kafamızı veremedik ve değerlendiremedik daha fazla o sıra bu ay olmaz diye de düşünmedim değil hal böyle olunca. Ve son bi kac gündür bel kasık ağrısı yanı sıra rahimime ağrı vurması vs olunca hadi dedim oldu herhalde ama gelin görün ki bugün adet oldum. Bazen ne kadar planlar yapsakta atladigimiz bir şey var biz planlayıp isteyince değil ALLAH isteyince oluyor. Nasip degilmis daha sabretmeyi ogrenememisiz ki Rabbim biraz daha sabret diyor burada benim gibi bekleyen arkadaşlarım sonuç ne olursa olsun üzülmeyin beklenmedik zamanda gelecek o güzel haber buna inanalim hep beraber bizler de bir gün buraya hamile kalmayı bekleyen değil bebeğinin doğumunu bekleyen taze anneler olarak katılacağız. Şimdiden sonra hepimiz için duam bekleyen dileyen herkes içinde bende bu duyguyu yaşayalım :) 🙏