ftm_20 hayır tansiyon da bir sebebi ama sadece tansiyon sebebiyle olmuyor. ayakta kalmak, tuzlu yemek, az su içmek vs. sebebiyet veriyor. bence hiç biri olmasa da gebelikte illa az çok ödem oluyor ya. ben 37+2 deyim ayaklarım 2 numara büyüdü 🤷♀️yine de tansiyon takibi yapın tabiki çok şişme olursa