Azeriqizi ikimelegin_annesi2013 daha 75😭ama sezeryan olacagi icin 10gun erken alirlar her halde 65vardir .hic gecmiyor zaman
Prensesannesi15 ikimelegin_annesi2013 evet ağrılarım başladı yavaştan yavaştan sürekli uzanıyorum 3 kilo oldu bebiş 😊
Azeriqizi Prensesannesi15 canim haftan benden biraz buyuk sende 30haftadan sonra asagi dogru baski hissi oıdumu ?bazen artik doguracgm gibime geliyor bugun ozellikle kipirdayamadim oturdugum yerde vjnya cok kotu baski oldu doguracam sandim .bide hareketler dun geceden beri cok incitici .
Prensesannesi15 Azeriqizi bazen kasık altına giriyor ağrı bazende sol kasığıma giriyor ama bebek rahime yerleşince de ağrı oluyor