Yagmramzn ben daha bu p.tesi yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı maalesef ve cidden gebelik şekeri hafife alınacak bi durum değil özellikle bebek için. Diyet programı ve hergün düzenli kontrol yaparak olabilecek riskleri engellemiş oluyoruz bende çok tepkiliydim ilk başlarda lakin şuan iyi ki yaptırmışım diyorum ve İnan’ın bence yaptırmanızda fayda var.