KbraN_1 20 günlükken çıkmaya başladık ve bacaklarım acayip bı şekilde ağrıdı eve gelince daha erken çıkmadığıma pişman oldum 40 gün bekleseymişim yürürken fenalaşıcakmışım heralde 😂 bebeğini güzelce giydir pusetini de ört hiçbişeycik olmaz evden çıkmam diyordum bende evde dururken hasta oldum olucaksak illa oluyoruz ha evde ha dışarda fark etmiyor 😂