CeydaST papatya56 25 m3 e kadar ücretsiz diye duydum zaten yazın 10 m3 falan anca gidiyor aylık.. Kışa sürer mi bilmiyorum
Puhu_ishak Karbeyazi25 seçilirse bir yilmis secilmezse bu ay hane içi ısınma dahil ücretsiz sonra 1 yıla kadar mutfak kullanımı ucretsizmis
Ozge111 Puhu_ishak seçilirse değil Türkiye kendi doğalgqzını faaliyete soktuğu için ücretsiz artık kendi gazımızı kullanıcaz
1anne2bebek__ CeydaST zaten sadece sıcak su ve Ocak için geçerli. Kışa kadar sürse de Petekleri yakınca değil maalesef
1anne2bebek__ Nisan mayısta da sanmıyorum petekler yansın. Zaten 20 nisandan sonra gelecek faturada geçerliymiş.
1anne2bebek__ ArvenMom şimdi yanıyorsa kışın gelem faturayı düşünemiyorum. Allah yardımcınız olsun bacım 😰