theAna burcudemirr bepanthol ya da hametan mavi. Tedavide hametan çok iyi etki ediyor hafif kızarıklık varsa da bepanthol 👌🏻
Bir_prens_annesiiiii Aysecan0335 ben doğumdan önce sudocrem almıştım ama etkisini göremedim hatta pişik daha da ilerledi bepanthol aldım düzeldi pişiğimiz🌸
Zeyzey055 burcudemirr ben doğduğundan beri mustela kullaniyorum arkadaşımda sudocrem ve kiz çocuğu yara şeklinde pişik olmustu 2 kremi önerdim bepanthol alabilmisti ve 2 günde geçmişti bir daha asla sudocrem kullanmadı suan kendisi bile onermiyor 🙃
Aysecan0335 Bir_prens_annesiiiii valla bilseydim almazdım içeriği de iyi değilmiş🥲 sudocrem adaya veda etti 👋