Azeri2023 Kendiniz bebeğinizin cinsiyyetine hiç çin takvimi veya rus takviminde baktınzmı? Baktınızsa doğru çıkanlar varmı ? Bende hep kız çıkıyo, bi oğlum var bi kızımda olmasını çok istiyorum
Agg0207 Azeri2023 bende erkek çıktı kızım oldu şimdi yine erkek cikiyor ama kız olucak sanırım benim yine
Lolo3434 Azeri2023 bende doğru çıktı ilk gebeliğimde kız diyordu kızım oldu şimdi gebeliğimde de erkek diyordu erkek oldu bende tuttu doğru sonuç verdi 😅😇
Lolo3434 Eminesentepe1 hamile kaldıktan sonra bakmıştım mersk edip ben netten çin takvimi yazıp ordan bakmıştım rus takvimine de netten baktım iki çocukta da tuttu valla 😅 belki tesadüftür bu arada hamile kalmadan önce bakılmaz diye biliyorum çin ve rus takvimine
oznr3434 Azeri2023 bence inanmayın böyle şeylere, benim çin Rus ve diğer bütün takvimlerde erkek çıkıyordu fakat kızım olacak inşallah. Tutanlarda tamamen tesadüf.
2minnosannesi_ Azeri2023 benim ilk gebeliğimde kız çıkmıştı bir kızım oldu şimdi erkek diyor 8+3 deyiz bakalım bunda da tutacak mı