Pemberuya Teyzeleri biz 6. Ayı bitirmek üzereyiz lakin sabah erkenden tekme kafa ne varsa girişiyor oğlum bana😂😂 üstelik saat sabahın 5 inde 🤦🏼♀️ Sizde durumlar nedir 🤪
handeserdes Pemberuya biz daha 6yı bitirmedik ama çok heyecanlanıyorum bu tarz başlıkları okuyunca :) henüz bende ufak tefek hareketler var. sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 🙏