Zynppp_0999 grip değilde sonuçta boğazda bir enfeksiyon var illa ki. Ben bol miktarda meyve, ıhlamur,günlük 2 adet pastil ve bol uykuyla geçirmiştim. Tabi ki her hamilelik farklı doktorum perinatolog idi ve ilaç kullanımında biz çok rahattık. Umarım kısa sürede iyileşirsiniz kendinize stres yapmayın o daha zarwrlı emin olun.çok geçmiş olsun