Mervemesut93 Merhaba güzel anneler ve anne adayların vücudunuzda çatlak oluştuğun da ne sürdünüz ve ne zaman gitti
Daisy0000 Mervemesut93 Çatlağa çözüm yok,5000tllik kremde sürseniz olacaksa olur, olanı iyileştirmek içinde krem vs işe yaramaz
hayalperest2310 Mervemesut93 ne sürersen sür vücudun müsaitse catlıyorsun canım benim 36 haftalıkken catladı karnımın alt tarafı geçmiyormuş sadece zamanla rengi açılıyormuş maalesef
Agg0207 Mervemesut93 catladiysan çözümü yok öylece kalıyor vücut 4 buçuk sene oldu doğum yapalı hiç gecmediler sadece beyaz şekilde kalıyorlar çok kötü görünüyor ama vücut catlicaksa hiç care yok ne kremler sürdüm bir gecede catladim 37. Haftada
sonnenschein Daisy0000 kesinlikle , ben lierac kullandım öncesinde de bi sürü yağ ve la roche posay de kullandım yine de çatladım , kesinlikle vücut çatlayacaksa çatlıyor
Mervemesut93 hayalperest2310 evet geçmiyormuş kız kardeşimin de öyle sadece rengi acılıyor muş beyaz rengine dönüyormuş
sonnenschein Mervemesut93 birazda dengeli kilo almayla ilgili canım, benim ikiz gebelik ister istemez normal gebelere göre daha çok kilo aldım bi anda o yüzden vücut tolere edememişte olabilir ,bol su içmenin de çatlağı önlediğini söylenler var