Busrayasin2351 larinmom bizde aynıyız 39+4 olduk ne bir sancı ne açıklık hiçbir şey yok suyum nişanımda gelmedi öylece bekliyorum
larinmom Cemremom teşekkür ederim. Hepsini yapıyorum sürekli hareket halindeyim doktorumda şaşırıyor nasıl sancın açılman olmaz diye :// pazartesi tekrar gideceğim bakalım ne diyecek
selinsmother 36+3 üm kendimi 38 e hazırladım 40 çok zor ya valla allah yardımcınız olsun 🥲 umarım bende 40ı görmem