Dünden beri vajinamda bir ağrı var. 25 haftalık hamileyim galiba bayramda çok ayakta kaldım ve yoruldum diye oldu. Sadece hareket ettiğimde olan bir ağrı. Şiddetlenmedi çok şükür ama endişelendim. 3 gün önce doktor kontrolüm vardı her şey yolundaydı. Bu aralar kabızlık sorunu da yaşıyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?