Merhabalar kızlar 5 yaş çocuğumda tırnak dibinde enfeksiyon var sanırım. Kızarıklık var, götürmediğim doktor kalmadı tedavi edilemedi. Fito krem, alkela krem, baloban pomad, rif ampül kullandık etki etmedi. Sadece tek parmakta var yaklaşık 2-3 aydır. Tavsiyeniz varmı? Bildiğiniz iyi bir uzman varmı ? Nasıl kurtkla biliriz bu enfeksiyondan ?