Zeliha_00 31+4 haftalık tek yumurt ikizlerine hamileyim dünden beri hareketlerin de baya azalma hissetim bu durumu yaşayanlar varmı acaba beni korkutuyor 🥺🥺
Gamzegll Zeliha_00 normal kuzum hele son haftalara doğru daha az hissedeceksin ama normal diyip geçiştirmekte olmaz kontrolünde bir sor doktora ben az hissediyordum ama tekmeleri kuvvetliydi
denizmanzarasi Zeliha_00 bazen çok hareketli bazen çok hareketsiz olabiliyorlar özellikle ben yorulduğum zaman onlar çok sakinler ben ne zaman dinlensem hareketleniyorlar endişe etmeyin ama sorun tabi ki doktorunuza yine de🌸
Zeliha_00 ikizkusannesi birden azaldı o beni korkutuyor hiç hareket etmiyor değiller ama ondan önceki günlere nazaran azaldı
Zeliha_00 Gamzegll zaten bi tanesini hamileliğimin başından bari çok az hareket ederdi nerdeyse günlerce hissetmezdim doktor da ise bi sıkıntı yok derdi pazartesi randevum var doktora soracağım inşallah düzelir