smphlevn HeMSiReM ben 9 ay boyunca yıkandım maalesefki. Yara oluyordu artık vajınam mantardan. Enfeksıyona cevırıyordu antıbıyotık fıtıller kar etmıyordu. Suan bır yasız. Halen var ara ara basıyorlar