BuseBasderici Kızlar 19 haftalık hamileyim. Bebeğimin hareketlerini son iki haftadır pıt şeklinde hissediyorum. Fakat bugün sadece sabah uyandığımda hissettim onun haricinde bu saate kadar bir daha hissetmedim. Soda içip sola döndüm,şekerli şeyler yedim ama yok😔 İçim hiç rahat değil? Sizce bu haftalarda normal mi? Eşim daha gelmedi. Acile gitsem mi? Yoksa sabah sağlık ocağınamı gitsem
Nida39 BuseBasderici kız 19 haftalikken ben hiç hissetmiyordum sen yine iyissin 20+4 oldum anca bu zammanlar başladı tekmeleri bile hiç korkma
deletedmom6295 BuseBasderici hareket takiplerini 30 lu haftalarda öneriyor doktorlar. endişelenmeyin yeri bol ve henüz 300 gram civarı olduğu için hissedemediğiniz zamanlar olacak. 25 ten sonra iyice hareketlenecek doşarıdan da görünecek tekmecikleri😍sağlıkla gelsin inşallah
Snglflz BuseBasderici ayyy valla ben 23 haftalikken hissetmeye basladim sen erken hissetmişsin masallah korkma bosuna normal 😚
Maviii BuseBasderici ağrın sancın kanaman yoksa neden evham yapıyorsun ki? bir şey olsa vücut bir şekilde tepki verirdi merak etmeyin
BuseBasderici Nida39 hadi yaa.. Ya böyle balon patlıyor gibi oluyor içimde.. İnşallah bir şey yokturdur ya
BuseBasderici Ha bir de bu sabah kahvaltı hazırlarken ilk defa karnımda bir ağrı vardı yani sadece karnıma bastırdığımda bir sızlama oluyordu ama sonradan geçti
Nida39 BuseBasderici yok yok korkma önce öyle oluyor pıt pıt hissedersin o haftalarda 20 haftaya girdiginde anca güçlü tekmelerini hissedersin😊
BuseBasderici İnşallah kızlar ya. Bu ikinci gebeliğim ilk bebeğimi düşükle kaybettim. Bu bebeğimde de düşük riskim vardı 3 ay kanama alanım vardı atlattım çok şükür ama çok korkuyorum. Dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimden🙄 Ne zormuş
BuseBasderici Maviii çok şükür şu an hiçbiri yok ama buradan duyuyoruz allah korusun bir şey olduğunda belirti vermeyenler bile olabiliyormuş. İnsan ister istemez tedirgin oluyor
Maviii BuseBasderici her insanın vücudu yapısı bir değil ama.. evham yapmayın bence haftanız küçük çünkü haret takibi için. kendinizi korkutmayın. yinede hastaneye gidip içinizi rahatlatmak isterseniz rahatlatın 🌸