Asyacan__ Ae1226 oglumu 37+3de 3kilo 30 gr olarak dogurdum, ciger geliştirici ignedw yapılmıstı, küvezlik bie durum olmadı cok sükür suan 6 yasında
_mmmmellek Ae1226 hayr ben ikiz doğurdim 37+1 günülükken 3 biri 2.600 biri küveze girdmediler çok şükür
Edafmo Ae1226 40 da doğup küveze giren de var 35 te doğup girmeyen de. Küvez meselesi haftaya bağlı olduğu kadar ameliyat sırasında yaşananlara da bebeğe de sana da bağlı
Nisam19 Arkadaşlar bende yarın 36+5 oluyorum ve doğuma giricem sezeryana küveze girmez inşallah dua edin lütfen