dolunayes hayir yokdu inaninki her gun doktora gidiyordum.doktorlar kan tahlili usg yapiyolardi bi seyin yok diyip gonderiyordu.10 gunden sonra kendiliyinden bitdi.kahve rengi bayada yogundu hemde.ama 2.gebelikde 2 gun leke tarzinda oldu bitdi.hamile oldugumuda ondan anlamisdim cunki.reglim gecmemisdi.yorumlarda belkide yazmisin ama okumadim.hamilemisiniz?