bilinmiyorr_000 hiç korkma beraber büyürler cnm. Bnmde hamileliğim hep yatarak geçmişti süreç skntili olmuştu ama 2.hamileliigmide zaten hemen çocuğum olmuyo diye düşündüm oğlum 18 aylıkken hamile olduğumu öğrendim smdi doğuma az kaldı hamilelik nasıl geçti dersen evde bir minnak varken daha çabuk geçti bazen yetemiyo hissin oluyo ama geçiyor hiç korkmaaa endişelenme Allah’ım saglikla kucağına almayı nasip etsin 🤲☺️ isteyen her kuluna evlat müjdesi nasip etsin insaAllahh❤️