Bucuruk85 Kızlar bugün eşimle avm ye gitmiştik biraz gezdikten sonra baygınlık hissi yaşadım başım döndü yere yığuldım 15 haftalığım bu arada aç değildim sizce neden oldu bide biraz karnım ağrımıştı
Ozge1008 Bucuruk85 o haftalarda bende baygınlık hissiyle banyoda düşmüştüm. 24 haftalığım iki hafta önce toplu taşımada da fenalaştım. Ani tansiyon düşüklüğü oluyo sanırım canım🤷🏻♀️
Bekleyenler Bucuruk85 bende de oluyor ara ara. Hipoglisemi atağı demişti doktor. Ben de aç değilken yaşıyordum. Çarpıntı bulantı bayılma hissi göz kararması soğuk terleme rengim falan da soluyordu
Serap60 Bucuruk85 cook norml cnm ilk baslarda oluyo cogu kez yoldan geri dondugumuzu bilirim evdeyken bsy yok dsrya ckmak icin hevesleniyodum evden cıkinca bayilack gbi oluyom hemen otrck yer aryodm