_Rabia- Muhtamelen uyuyordur tatlı seyler yiyip sol tarafiniza yatin hayla bir haraketlilik yoksa doktora gidin benimkide 2 gun haraket etmemisti doktora gittim haftamda siz gibi daha ortalardaydi 20. haftalardaydim 26-27 diye hatirliyorum direk natye filan bagladi kalbi guzel atiyordu sonra nstye girince uyandi 😅 yani biz ayaktayken uyanik olduğuna yattigimizda yada oturdugumuzdada uyudugu icin hissetmiyormusuz. 🥰