MelisBerdo Kubra-2363 19 da başladı. Bir süre azaldı gibi 24 tendonda sürekli arttı. 35 teyim gavisconsuz bir yaşam düşünemiyorum
beyzacmvrc Kubra-2363 20 lerden sonra başladı az az. Ama sanki son haftalarda felaket artık. 32 haftalık olduk
25_25damla Kubra-2363 28. Haftamadayım duramıyorum mide yanmasından size neler iyi geliyor onerınız var mı soda içiyorum gecırmıyor süt içiyorum az bır sure gecıyor sonra devam ediyor
Belinsu Kubra-2363 valla bebek Rahime düştüğü an başlıyor bende . Zaten öyle de hamile olduğumu anlıyorum . 9 ay da öyle geçiyor . Eksiği var fazlası yok gerçekten insanı hayattan soğutuyor bu mide yanmaları stres sinir yapıyor bir süre sonra
Serapp777 Haftadaym gece uyuyamadm mide yanmasndan ilk defa oldu süt fln fayda etmedi dr dan ilaç isticem .Sanırım artık başladı 🤷🏻♀️
gokcen_parlak007 Kubra-2363 ya benim mi çok erken başladı 10 haftaligiz ama o kadar mide yanmam var ki hicbisey tat vermiyo
Muczm33 gokcen_parlak007 18 haftadadayım bn ve bir haftadır prilamı bıraktım bıraktığımdan beri mide yanması yaşıyorum özellikte gece sanki boğazıma kadar geliyor o yanma
gokcen_parlak007 Muczm33 eveeet direk bademciklerin orda hissediliyo hicbisey tat vermiyo hep bi tokluk hissi kusucam hissi