Ezelimm Kızlar 7 haftalığım ama öle böle değil belim kopacak sanki çok ağrıyor napsam iyi gelir ilk oğlumda hiç bel ağrısı çekmedim son ayıma kadar duramıyorum ağrıdan hiç bişey yapamıyorum
beyzacmvrc Ezelimm bence enfeksiyon da olabilir belki böbreklerin ağrıyo bel sanıyorsun üşüme falan da varmış birde bence bir acile gitmelisin
1072PINAR Ezelimm Benim de o haftalarda çok belim agriyordu.Tuvalete gitmek,egilmek tam bir eziyetti.İlk gebeliğim olduğu için ona yormustum.Sonra sonra geçti.
Ezelimm 1072PINAR aynen çok zor ikinci gebeliğim benim de Baya zorlanıyorum bi tane oğlumda var 3 buçuk yaşında belagrısından onunla daha da ilgilenemiyorum sürekli oturuyorum