Mrvmrv-- balım bu kişiye bağlı bence eğer ki canın tatlıysa daha nazlı oluyosun yurumelerini az yapıyorsun cok hareket etmek istemeyince de zor toparliyosun. Ama sen bian önce ayaklanma ister yürüyüş hareketi eksik etmezsen hemen toparlarsin ben 3 4 gün 2 büklüm gezdim ama her işi yaptım kimse yoktu çünkü yanımda 1 hafta sonunda ağrım falan kalmamıştı ama yüzüstü yatma işi biraz zaman alabiliyo