Herkese hayırlı bayramlar arkadaşlar 23 haftalık hamileyim dün kan tahlili verdim hastanede 7.8 çıktı doktor yatış olmasını söyledi benim 2 yaşında çocuğum olduğu için yatışı kabul etmedim sonra başka bir hastaneye gittim bunları söyledim 7.8 dedi yatış için o kadar düşük değil dedi bu durumda ben ne yapmalıyım benim gibi olan var mı nasıl ne yemeliyim ne içmeliyim ki kan yapsın 😔😔😔