minikavakado sabah ağrılarım vardı ama çok değil aslında hastaneye gidip gitmemek arasında bile kararsız kalmıştım sonra için rahatlasın diye geldim 5 cm açılmam varmış hemen yatışım yapıldı sonra doktorum geldi suyum gelmemiş ti kendi suyumu patlattı peşinden çok beklemedim yarim saat içinde doğdu sanırım minigim🌸 Rabbim herkeze 1 avazda sağlıklı doğumlar nasip etsin kimselere duyurmadan insallah🌸