Cikoleyla 39+ lardayım, grip gibiyim. Parol içiliyor mu? Sancıyı vs keser diye tedirgin oldum. Veya doğum başlar haberim olmaz gibi 😬 Teceübesi olan var mı? Teşekkğrler
Hizligonzales Cikoleyla sanciyi kesermi bilmem de dogum baslasa ona parol falan kar etmez bence dogum sancisi kesecek kadar kuvvetli bi ilac degil