Benma Kızlar 28 oldum ama kötüyüm ya sol kaburga boşluğum nasıl ağrıyor şuan bebek büyüdüğü için diyorlar bir halsizleştim tansiyonummu düştü acaba ayaklarıma doğru uyuştu sanki her tarafım