Arzu41- Aşılama adetliyken yapılmıyor adetliyken bazı testler ve yumurta takibine başlanılıyor büyümesine göre 14 gün gibi bir süre oluyor sizin yumurtalarını un büyümesine göre çatlatma iğnesi olduktan sonra aşılama oluyor.
Teslimenursevil Arzu41- aşılama tedavisine adetin 4. Günü başlanabilir mi onu soruyorum aşılama adetliyken yapılmıyor biliyorum
Naz1616 Teslimenursevil o zamanlarda başlaniyor zaten yumurtanın gidişine göre gün aşırı yada bazen hergun çağırıyor
Teslimenursevil Naz1616 doktorum bana adetin 3. Günü gel demişti ama benim 3. Günüm pazara denk geliyo pazartesi gidicem doktora 4. Günü olmuş oluyor o yüzden sordum
Hayrnnisaors97 Teslimenursevil adet olduğun günü ilk gün saymıyorlar canım pazartesi gidersin sorun olmaz zaten hormonlarına bakıyorlar ya bi gün aşırı fark etmiyor 3 yada 4
Teslimenursevil Hayrnnisaors97 o zaman tamam acaba başlamaz mı ki dedim bende zaten bugün tam anlamıyla geliyo dün sadece sildiğimde peçeteye geliyodı