Kızlar merhaba bu gün öğleden sonra karın ağrısı ve hafif pembe lekelenmem oldu ve acile geldim muayane vs edildim bir de nst ye bağlayalım dediler nst de bebeğin kalp atışları çok dengesiz olduğu için acil Sezeryan dediler ama o anki hal öyle korkutucuydu ki bi ebe geldi nst sonucuna baktı Latince birşeyler söyledi bütün doktorlar bir anda başıma toplandı telefonlar açıldı anında acil Sezeryan dediler ve ben hiç birşey anlamadan sadece dinliyorum soruyorum telaş ettşememek için herşey yolunda diyorlar sonra ameliyathaneye alındım ve belimden iğne yapıldı uyuşmamı dahi beklenmeden acilen ameliyata başlandı ağrı çekiyor olduğum için uyutuldum bi kendime geldim bebeği gösterdiler sonra yine uyudum şimdi bebeğim küvöze alındı. Başka hastaneye sevk edildi benim ve bebeğim için dua edin ne olur