1prensesannesi_ Merhaba hanımlar öncelikle herkese iyi bayramlar ben 21+2 haftalık hamileyim ve bebeğimi henüz hissetmiyorum ilk hamileliğim ondan olabilir mi korkuyorum
Azra00 1prensesannesi_ bende geç hissedenlerdenim 20+5 de hissetmeye başlamıştım doktorum 24.haftaya kadar normal demişti
Sevval0308 1prensesannesi_ canım kiloyla alakalı oldugunu sanmıyorum. Kiloluyum ilk gebeligim ve elhamdülillah 17nin sonundan beri hissediyorum..ilk gebeliklerde 24. Haftaya kadar hissetmemek normal karşılanıyor minnos saglikliysa hiç kafana takma 🤎🫂
1prensesannesi_ Sevval0308 evet gayet sağlıklı ve pazartesi günü görmeye gidicem üçlü tarama testim var dualarınızı bekliyorum 😊🤲🏻