Valla bende 17+1 oldum 13 haftadan beri elimi karnıma koyunca hafif hissediyordum bağırsak hareketi falan değilmiş yani gerçekten bebekmis çünkü o haraketler arttti şimdi dahada arttı ama dışardan tabikide henüz hissedemiyorum elimi koyunca ama yavaş yavaş hareketleri hissedilen gibi arttı çünkü baya yakında hissederim diye düşünüyorum bakalım zaten 16 ile 24 haftalar arası hissediliyor genelde