Nida39 oh cok sukur canim oluyor her haftanin farkli bir sancisi agrisi oluyor cok degisik birsey gercekten :)
25+5im bende maffoldum carsambadan beri bel kasik agrisinda idrar yolumda sorun cikti bobreklerinden kaynakli olabilir dedi bakalim monorul verdi tek kullanimlik dun gece ictim bakalim gecerse sorun yok gecmezse bobrek ultrosonu cekmemiz gerekecek dedi doktorum.
Bebis buyuyunce bobrekleri sıkistirdi herhalde 😊
Insan diyor bebegim iyi olsunda gerisi onemli degil
Rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah.