RuyaKuzey2534 Sadebikahveee Şuan sana yazarken bile oldu. Baş aşagı olduğunda dediklerin çok sık olur. Normal yani
RuyaKuzey2534 Sadebikahveee Doğurunca anca geçiyor. Büyüdükçe daha sert vuruyorlar daha acı oluyor. Benim oğlum da içim boks ringi gibiydi. Kızım çok aşagıda yattığı için ağrım daha çok oluyor. Ayakta çok duramam işimi bile zorla yapıyorum
Strawverry Sadebikahveee çok geçmiş olsun rabbim inşallah sağlıkla evladımızı kucağımıza almayi nasip eder
Sadebikahveee RuyaKuzey2534 evet büyüdükçe hareketleri sertleşiyo başi asagıda ayakları yukarı da belki o yüzden agrı yapıyodur göbegime