Caglali Bu ay yumurtalama erken gördüm 18 Nisan’da İlişki gördük. Bugün sabahtan beri sol kasıkta sol taraf yumurtalikta 1-2 dakika aralıklarla iğne batması oluyor. Acaba döllenme yerleşme batması olabilir mi?
dolunayes Caglali olabilir canim benimde oldu dedigin gibi iki gun sonra ayakta duramicak kadar batiyordu ve bas agrisi oldu ama bu kadar dusunup takarsan stres hormonun fazlalasir
Caglali dolunayes yok ya kafama takmıyorum canım acıyor neden dolayı olabilir diye merak ettim sadece
dolunayes Caglali valla ben yasadim oftara gitmistim cunku catlama sonrası ayakta zor durdum hatirimda yani batma vardi sonra bi daha olmadi adet yaklasana kadar . Siskinlik oldu . Wc de zorlanma. Ve catlama sonrasi hemen göğüs hassasiyetinden suphelenmistim.
Caglali dolunayes dün iğne batirdilar sanki sabahtan yatasaya kadar, bugün yok bugün anı baş dönme oldu, ama erken belirti göstermez 😂😂
dolunayes Caglali insan anliyor vucudunu taniyorsa yumurtlamadan sonra sonucta döllenme oluyor dedim ya gogus hassasiyeti direk oldu catlamadan sonra bat a kadar
dolunayes Caglali bende de olmuştu ve kabızlık tek bu üçü vardi adete kadar ve hamileyim bunlar bende hic olmayınca suphelenmistim canim olabilir sende de
dolunayes Caglali erekn yumurtlamada erken dollenme oluyor benimde ayniydi. Sen yine dikkat et kendine 12 gun sonrra teste pozitif gormustum silik 4 gun sonra gittim kan verdim
Caglali dolunayes ay inşallah dua edin inşallah eşimde bende istiyoruz normalde pik olduğunda kasik batma olmazdı ve adete 5 gün kala karnım siserdi şuan erken gösteriyor belirtiler
Caglali dolunayes ben 18 nisanda yumurtalama gördüm tabi üst üste ilişki yaşadık dikkat ettim de inşallah vardır
dolunayes adatuna bende oldu ve ben hamileyim kişilere gore degisiri erken yumurtlamada erken ogreniliyor