Hayırlı akşamlar ve herkese hayırlı bayramlar 🌸 sorum şu 34+5 haftalığım kilosu 2kilo 11 gram Çarşamba günü doktora kontrolüm vardı suyumun geldiğini doktora söylemiştim ve gerekli tüm testleri yaptı ogün yatışım yapıldı serum verildi sabaha kadar bebeğime ciğer geliştirici iğnesi yapıldı 2 doz 24 saatlik idrarımı istediler o sonuçta çıktıktan sonra protein kaçağı olduğunu söyledi doktorum gelip dahiliyede kontrol etti sağ bacağım özellikle aşırı şiş sert ve ödem toplamış durumda hamileliğimden beri sağ taraf böbreğimde ağrıyor nefes almakta zaten güçlük çekiyorum çok zor nefes alıyorum doktorum nefroloji uzmanına sevk etti pazartesi günü gideceğim ama bu rahatsızlık bebeğime zarar verirmi çok korkuyorum bebeğim erken alınmak zorunda kalırmı bilgisi olan anneler varmı 😔